Élménybeszámoló az angliai útról

Szeptember 12-én szombat este iskolánkból 38 gyerek és hat pedagógus elindult egy fantasztikus útra Angliába. A hosszú éjszakai utazás után Brüsszelben kezdtük a felfedezést. Gyönyörű épületeket néztünk meg, gofrit ettünk, készítettünk pár „Brüs-selfie-t”, majd egy kis szabad program következett. Elmentünk a híres Atomiumhoz is, s ezután elindultunk a tranzitszállásunk felé.

Másnap komppal átkeltünk Angliába, és megkezdődött a londoni városnézés: London Eye, Tower, Parlament, Big Ben, Trafalgar Square. Londonból a szállásunkra utaztunk, hatan laktunk egy pedagógussal a mobilházban.

A következő napon Stonehenghez utaztunk, majd délután megtekintettük Nelson admirális Victory nevű hajóját. Szerdán felfedeztük a Longleat kastélyt és a szabadidőparkot. Részt vettünk egy szafari-túrán, ahol a saját buszunkon utaztunk az állatok között.

Csütörtökön a Seven Sisters sziklavonulatot néztük meg a világítótoronnyal, majd az egykori királyi nyaralóhoz, a Royal Pavilonhoz buszoztunk Brightonba. Délután kimentünk a tengerpartra, ahol megkóstoltuk a fish and chipset.

Pénteken összepakoltuk a bőröndjeinket és elindultunk Canterburybe. Itt a katedrálist néztük meg, amelynek utolsó lépcsőin mi is térdepelve másztunk föl, mint régen a zarándokok. Ezután a Csalagúton visszatértünk kontinensünkre. Szombaton egy egész napos metrós-gyalogos városnézés várt bennünket Párizsban, jártunk a Diadalív alatt, megnéztük Napóleon sírját, bementünk a Notre Dame székesegyházba, láttuk az Eiffel-tornyot és az 59 emeletes Montparnasse toronyból megcsodáltuk a francia fővárost. Vasárnap délelőtt fáradtan, de csodás élményekkel gazdagodva értünk haza.

További képekért kattints ide!